.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيزدهمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه مازندران

استاندار مازندران گفت: در دولت نهم با شتاب جدي عقب ماندگي‌هاي حوزه صنعت اين استان در حال جبران است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "ابوطالب شفقت" روز پنجشنبه با بيان اين مطلب در سيزدهمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان مازندران كه در فرمانداري جويبار برگزار شد افزود: در طول سالهاي ‪ ۱۳۸۵‬و ‪ ۱۳۸۶‬ايجاد ‪۸۰۰‬ واحد صنعتي در اين استان در نظر گرفته شد كه ‪ ۲۵۶‬واحد به بهره برداري رسيد.

وي ادامه داد: در حالي كه طي سالهاي ‪ ۱۳۸۰‬تا ‪ ۱۳۸۴‬ايجاد ‪ ۷۶۲‬واحد صنعتي در نظر گرفته شد كه از اين تعداد ‪ ۲۱۳‬واحد در آن زمان به بهره برداري رسيد.

به گفته "شفقت" براي ايجاد شهركهاي صنعتي طي دو سال گذشته بيش از ‪۲۰۰‬ ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافت در حاليكه در پنج سال ‪ ۱۳۸۰‬تا ‪ ۱۳۸۴‬بيش از ‪ ۱۵۰‬ميليارد ريال تخصيص يافته بود.

استاندار مازندران با اشاره به در نظر گرفتن دو هزار هكتار زمين براي ايجاد شهركهاي صنعتي در مازندران گفت: در حال حاضر با واگذار شدن يكهزارو دويست هكتار از اين اراضي ‪ ۶۰‬درصد واگذاري زمين به مساله ايجاد شهرك صنعتي تحقق يافت.

وي با اشاره به بركات سفر رياست جمهوري به استان مازندران خاطرنشان كرد: تا پايان فروردين ماه ‪ ۱۳۸۷‬مصوبات دور اول سفر رياست جمهوري به اين استان بررسي خواهد شد.

"شفقت" تاكيد كرد: از اين پس در طول هر هفته از روند اجراي پروژه‌هاي سفر رياست جمهوري در مازندران به صورت ميداني بازديد به عمل خواهم آورد.

وي اضافه كرد: پيشنهادها و نيازهاي هر شهرستان استان مازندران در حال بررسي تا در دور دوم سفر رياست جمهوري به مازندران ارايه شود.

وي با تاكيد بر اينكه روند توسعه استان مازندران براساس چشم انداز بيست ساله كشور صورت مي‌گيرد ، گفت: تلاش بر اين است تا برنامه پنج ساله آتي مازندران به جايگاه نخست كشاورزي كشور در تمامي زمينه‌ها برسد.

در اين جلسه اجراي ‪ ۶۰‬پروژه در بخشهاي توليدي، زيربنايي، فرهنگي و اجتماعي با اعتباري بالغ بر يك هزارو‪ ۳۱۰‬ميليارد و ‪ ۷۲۰‬ميليون ريال براي شهرستان جويبار مصوب شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.